VEELGESTELDE VRAGEN
Betaling
Welke betalingsmogelijkheden kan ik gebruiken?
- Ideal, Creditcard, Applepay, Google pay, PayPal, Klarna
Kan ik meerdere kortingscodes gebruiken?
- Nee, dit is helaas niet mogelijk. Per bestelling kun je één kortingscode gebruiken.
Ik ben vergeten de kortingscode te gebruiken, kan dit achteraf nog verrekend worden?
- Nee, dit kan helaas niet. De kortingscode kan bij een volgende bestelling alsnog gebruikt worden, mits deze nog geldig is.
Hoe lang is mijn cadeaubon geldig?
- Jouw fourliss giftcard is onbeperkt geldig.
Verzenden & Retourneren
Hoe lang is jullie levertijd?
- Wij verzenden je pakketje binnen 1-3 werkdagen. Bestel je in het weekend, dan wordt je bestelling de volgende werkdag verwerkt en verzonden.
Wat zijn de bezorgkosten?
- Brievenbus: €3,95
Standaard: €5,95
Bij een bestelling vanaf €100,- of bestel je alleen sieraden dan is verzending gratis!
Kan ik mijn bestelling annuleren?
- Geplaatste bestellingen kunnen wij helaas niet annuleren, nadat je de bestelling hebt ontvangen, kun je deze retour sturen.
Waar kan ik de status van mijn bestelling vinden?
- Wanneer je pakketje verzonden is ontvang je een track and trace via de mail, hier kun je de status bekijken. Heb je deze niet gehad of heb je vragen over de status van je bestelling. Stuur dan een mailtje naar info@fourliss.nl
Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
- Volg de instructies op het aangeleverde retourformulier. Ben je deze kwijt? Kijk dan hier voor de stappen.
Retourvoorwaarden
- Het product is voorzien van originele labels, etiketten en of kaartjes.
- Het item is compleet, in originele staat en onbeschadigd.
- Het item is ongedragen en ongewassen.
- Verstuur de items in de originele verpakking retour.
- Pas op met make-up, een item met deze vlekken wordt niet retour genomen.
- Oorbellen kunnen wij niet retour nemen i.v.m. hygiëne.
- Bestellingen die buiten het re- tourtermijn van 14 dagen vallen, worden niet retour genomen.
- Geen garantie op stenen, glitters, schoudervullingen, kralen, knopen en of pillen van de stof.
- Er wordt geen was garantie gegeven. Ontstane problemen na het wassen zijn op eigen verantwoordelijkheid.
Wat is het retour adres?
- Specht 28, 4793 HN Fijnaart
Ik heb geen retourformulier ontvangen?
- Download het formulier hier of stop er een briefje bij met je naam en bestelnummer, zodat wij altijd kunnen achterhalen van wie een retour gestuurd pakket is.
Overig
Wat is het e-mailadres van jullie klantenservice?
- Het e-mailadres van onze klantenservice is info@fourliss.nl. Je kunt ook contact met ons opnemen via onze contactpagina.
Wanneer is de klantenservice bereikbaar?
- Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur. De mail wordt elke dag bijgewerkt, dus je kunt binnen 48 uur een reactie verwachten.